Як організувати фуршет? Що необхідно - поради | SAL-rent

Як організувати фуршет

Фуршет або шведський стіл, він же бранч, все частіше використовують для проведення таких заходів, як Дні народження, весілля та інші визначні події у неформальному спілкуванні. Порівняно з класичним банкетом, де кожен може спілкуватися тільки з гостями, що сидять поруч, фуршет на День народження або святкування сім'єю вдома – це коктейль і дружня атмосфера. При цьому стіл завжди виглядає красиво та елегантно, а основне меню банкету – холодні закуски. Щоб застілля вдалося і не залишилося неприємного осаду, необхідно знати, як організувати фуршет. Багатьох молодят цікавить, як організувати весільний фуршет, для яких організатори заходів підготували кілька слушних порад.

Меню фуршету

Оскільки основу меню складають легкі закуски, заздалегідь підготуйте міністрави (уточніть через знайомих: що люблять та що не люблять запрошені гості). Канапе, різні нарізки та салати періодично подаються на тацях у міру їх з'їдання. Останнім часом популярними стали мінішашлики з м'яса, риби та овочів.

як організувати фуршет

Аналогічно складіть список коктейлів та напоїв. Коктейльні напої можуть бути гарячими, холодними, алкогольними, десертними. Якщо меню передбачає наявність гарячого чаю або кави, подбайте про те, щоб напої постійно зберігалися у потрібному температурному режимі. Для кави часто використовують автоматичну кавоварку. Коктейльні напої прикрасьте різними ягодами, дизайнерськими трубочками та парасольками. Важливий момент фуршету – це саме коктейлі, вони необхідні для розкріпачення та легкого спілкування, щоб гості відчували себе затишно та невимушено.

Сервірування столу не повинне заважати обирати страви фуршету, які сподобалися. Усі елементи меню повинні розташовуватися на столі зонально: окремо зона з канапе та бутербродами, окремо – холодні закуски та салати, окремо – напої тощо. Щоб антураж був красивим і запам’ятався, рекомендуємо обрати у нас оренду декору в Києві.

Святковий фуршет: що треба?

Як правильно організувати весільний фуршет – кілька думок від рестораторів. Фуршет на весілля можна організувати двома способами:

  1. Для гостей оформлюється буфет з різноманітними салатами, закусками, десертними стравами, до кожної з яких мають бути передбачені чисті прилади (вилки, тарілки, ножі, навіть ложки). Якщо потрібної кількості посуду немає, скористайтесь послугою оренди посуду.
  2. Формальніша обстановка – гості сидять за столом і встають для вибору закуски, при цьому десерти та страви подаються офіціантами. Основне завдання офіціанта – своєчасно прибирати посуд та подавати частування.

Для організації фуршету вдома, на роботі або в офісі вам знадобиться оренда меблів та буфетна стійка, щоб всіх гостей можна було нагодувати представленими стравами. Разом з тим тарілки та столові прилади розміщуються з краю столу, для того, щоб кожен запрошений міг пройти через усі закуски, нічого не змарнувавши. Розглянемо далі, як організувати весільний фуршет та офісний банкет у сучасному стилі.

Як правильно організувати фуршет у сучасному стилі?

фуршетна стійка зі скла - фото

Трендом в організації фуршету у приватному будинку або на роботі є буфетна стійка зі скла та металу у стилі hi-tech або у класичному варіанті – шовковиста тканина з бганками або з лляних матеріалів. Для краси можна прикрасити стіл штучними квітами, вазами, листям та іншими дрібними деталями декору.

Коктейль та фуршет є актуальними під час ділових переговорів в офісі або корпоративних вечірок. Влаштовуючи фуршет на День народження, подбайте про те, щоб гості не пішли голодними. Правильно плануйте меню та подачу страв. Торт для іменинника необхідно подати на окремому, солодкому столі – candybar. Одним із популярних елементів солодкого столу сьогодні є шоколадний фонтан. Крім того, що це десерт, який дуже люблять діти та ласуни, він ще й чудово декорує стіл.

Як організувати фуршет у приміщенні/в офісі?

Якщо ви вирішили організувати фуршет в офісі або у приміщенні, необхідно обрати найпросторішу частину офісу, наприклад, переговорну або хол. Головне правило застілля у приміщенні – щоб гості не відчували дискомфорт та сором. Комфорт є запорукою гарного проведення часу. Під час фуршету на День народження або весілля поставте стіл та стільці, щоб вони не захаращували прохід і було зручно подавати частування. Оренда стільців може знадобитися, коли організовується фуршет на весілля або День народження, якщо серед запрошених є діти та люди похилого віку.

Час проведення офіційного бранчу становить 1-1,5 години. Час проведення фуршету у своєму будинку не обмежується та встановлюється господарями вечірки. Важливим моментом буде те, щоб страви швидко не псувалися. Якщо це весільний фуршет, то його час проведення обмежено рамками та форматом події, наприклад, на виїзній церемонії. Важливий нюанс – якщо серед присутніх є вегетаріанці, то приготуйте кілька веганських страв – вони це оцінять. «Якість» та кількість частування залежить від масштабів та тривалості застілля. Якщо це лише відкриття грандіозної вечірки, можна задовольнятися канапе та напоями. Якщо це повноцінний тривалий фуршет – ситність та кількість страв мають забезпечити повноцінний обід.

Якщо ви не знаєте, як правильно організувати фуршет, радимо найняти спеціалістів. Компанія SAL-show вже понад 10 років надає послуги з організації подібних заходів. У нашій статті ми розглянули, як правильно організувати фуршет, та дали кілька слушних порад щодо його проведення.

asd